Konsumentkontakt och reklamation

Frågor
Har du frågor om våra bröd eller synpunkter du vill dela med dig av, kontakta oss på konsumentkontakt@polarbrod.se.

Reklamation
Var det något fel på brödet – vi beklagar verkligen. Dina synpunkter är mycket viktiga för att vi ska kunna bli bättre. Vi är tacksamma för att du hör av dig!

Fyll i formuläret här nere, längst ner kan du, om du vill, ladda upp en bild. Ju mer information vi kan få, desto lättare kan vi hjälpa dig. Vänligen spara alltid brödet och påsen tills dess du har fått svar från oss, eftersom vi kan komma att behöva det.

Vill du hellre prata med oss? Ring  oss på: 020 20 20 55 helgfria tisdagar och torsdagar mellan klockan 10.00-11.00.

Vänligen fyll i alla obligatoriska fält.

Tack! Vi har nu mottagit dina uppgifter och kommer att återkoppla till dig så snart vi kan, senast inom 10 arbetsdagar.

  • ...
  • För att säkerställa råvaror och produkter har vi ett spårbarhetssystem där vi kan den följa den aktuella produkten från råvara till butik. Får vi därför be dig leta på påsen efter den så kallade LOT- koden som finns stämplad på påsen (se bild) och skriva in koden i fältet här bredvid.

  • Välj filer

  • Kryssa i hur du önskar ta emot din kompensation

    *Vår SMS-check kan lösas in mot valfria produkter från Polarbröd i någon av följande livsmedelsbutiker: ICA, Coop, Netto, Hemköp, City Gross, Sabis, Willys, Tempo och Handlarn.

    Brödchecken kan inte bytas ut mot kontanter och det utbetalas ingen växel om inte hela beloppet nyttjas.

  • För att kunna hantera ditt ärende behöver vi lagra dina personuppgifter (namn, adress, e-postadress, telefonnummer). Personuppgifterna kommer att sparas digitalt och endast berörda personer kommer att ha åtkomst till dem. Personuppgifterna sparas under tiden som vi handlägger ditt ärende och kommer därefter att raderas. Det är frivilligt att lämna personuppgifterna men vi behöver dem för att kunna slutföra ditt ärende. Du har rätt att återta ditt samtycke (bli bortglömd). Du har även rätt att få tillgång till dina personuppgifter, få dem rättade samt begränsa eller invända mot behandlingen.