Konsumentkontakt och reklamation
Frågor
Har du frågor om våra bröd eller synpunkter du vill dela med dig av, kontakta oss på konsumentkontakt@polarbrod.se.
Reklamation
Var det något fel på brödet – vi beklagar verkligen. Dina synpunkter är mycket viktiga för att vi ska kunna bli bättre. Vi är tacksamma för att du hör av dig!
Fyll i formuläret här nere, längst ner kan du, om du vill, ladda upp en bild. Ju mer information vi kan få, desto lättare kan vi hjälpa dig. Vänligen spara alltid brödet och påsen tills dess du har fått svar från oss, eftersom vi kan komma att behöva det.
Vill du hellre prata med oss? Ring oss på: 020 20 20 55 helgfria tisdagar och torsdagar mellan klockan 10.00-11.00.
Vänligen fyll i alla obligatoriska fält.
Tack! Vi har nu mottagit dina uppgifter och kommer att återkoppla till dig så snart vi kan, senast inom 10 arbetsdagar.